Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'un giderek değiştiği, geliştiği ve belki kötüleştiği pek çok yönü var.
Ben şahsen R10'un eskiden hem insan hem ticaret bakımından daha iyi, güzel bir platform olduğunu düşünüyorum.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce R10 eski haline dönebilir mi?

Yorumları alalım.
ticaret diye bişey yok, kaliteli içeriklerde yok coluk cocuk doluşmuş .