Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'un giderek değiştiği, geliştiği ve belki kötüleştiği pek çok yönü var.
Ben şahsen R10'un eskiden hem insan hem ticaret bakımından daha iyi, güzel bir platform olduğunu düşünüyorum.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce R10 eski haline dönebilir mi?

Yorumları alalım.
Benim foruma ilk girdiğim zamanlarda ticaret çok daha hızlıydı. Platinken bile güzel iş alıyorduk, kurumsal olduğumda her gün mesaj yağıyordu. Şimdi kurumsal plus’ız ama o günlerden eser yok. Tabii bunun en büyük sebebi yaşanan ekonomik buhran bence.