• 12-08-2023, 22:26:08
    #1
    R10'da yeni bir trend mi var bana mı öyle geliyor?
    Son zamanlarda şu kadar kazandırmış bu kadar kazandırmış konular satılığa çıkmış.
    Sanırım yeni trend bu olsa gerek.
  • 12-08-2023, 22:27:12
    #2
    Kazancı düşmüş büyük konuları 3-5 ne kadara satarlarsa kar hesabı.
  • 12-08-2023, 22:27:18
    #3
    💚 R10.NET 💚
    O tür söylemlerin satışı daha cazip hale getirmesinden dolayı olabilir.
  • 12-08-2023, 22:27:43
    #4
    Sanırım yeni trend r10da olan her olay için yeni konu açmak
    • Erc_Orc
    • EmreGrup
    • A.AY
    Erc_Orc, EmreGrup, A.AY ve 16 kişi bunu beğendi.
    19 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2023, 22:28:55
    #5
    ne yazsın hocam bu konu kazandırmıyor almayın mı yazsın ? herkes kazandığı parayı kâr ettiği parayı söyleyerek konu açıyor yoksa nasıl insanları konunun içine çekecek ?
  • 12-08-2023, 22:30:00
    #6
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Ticaret her yerde böyle yapılır. Sen şimdi git kapalı çarşıya sana bir ürünü nasıl aldırtıyor git ustasından izle. Burası dijital hali
  • 12-08-2023, 22:38:33
    #7
    Her şeye eyvallah da şu 1 liradan gidiyor mevzusu yasaklanmalı diye düşünüyorum.

    5000 liralık ürünü kimse teklif vermese 1 lira teklif eden kişiye verecek misin?
  • 12-08-2023, 22:41:40
    #8
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Bence r10 un yeni trendi kahramanlık. Bazıları bunu görev edinmiş. İhale açıyoruz çayını kahvesini alıp bu şu paket değil mi bu şu değil mi? Sohbeti yapıyor. 7 yorum reportladım *** sineği gibi üşüşüyorlar silindikçe. Üstü kapalı almayın demeye getiriyor. Şimdi almayın derse baltalama olacak ya çok zeki bunlar. Herkes kahraman olmuş burda boş boş 9 itradesiyle r10u kurtaran mı dersin yoksa 1450 itradesiyle 100 liralık satışı baltalamaya uğraşan vizyonsuz mu dersin? Hepsi var.
  • 12-08-2023, 22:42:24
    #9
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeye eyvallah da şu 1 liradan gidiyor mevzusu yasaklanmalı diye düşünüyorum.

    5000 liralık ürünü kimse teklif vermese 1 lira teklif eden kişiye verecek misin?
    benim başıma geldi vermemekte diretti başka ufak bir kavga ettik sonra durumum böyle öğrenciyim borcum var arabam eski falan dedi uzatmadım bende istemedim vazgeçtim, kısacası vermiyorlar bu arada bu açıklamayı bana yapan arkadaşın gold üyeliği olması da garibime gitti biraz