Bence r10 un yeni trendi kahramanlık. Bazıları bunu görev edinmiş. İhale açıyoruz çayını kahvesini alıp bu şu paket değil mi bu şu değil mi? Sohbeti yapıyor. 7 yorum reportladım *** sineği gibi üşüşüyorlar silindikçe. Üstü kapalı almayın demeye getiriyor. Şimdi almayın derse baltalama olacak ya çok zeki bunlar. Herkes kahraman olmuş burda boş boş 9 itradesiyle r10u kurtaran mı dersin yoksa 1450 itradesiyle 100 liralık satışı baltalamaya uğraşan vizyonsuz mu dersin? Hepsi var.