R10'da yeni bir trend mi var bana mı öyle geliyor?
Son zamanlarda şu kadar kazandırmış bu kadar kazandırmış konular satılığa çıkmış.
Sanırım yeni trend bu olsa gerek.
R10'da yeni trend artık...
15
●992
- 12-08-2023, 22:26:08
- 12-08-2023, 22:27:18O tür söylemlerin satışı daha cazip hale getirmesinden dolayı olabilir.
- 12-08-2023, 22:30:00Ticaret her yerde böyle yapılır. Sen şimdi git kapalı çarşıya sana bir ürünü nasıl aldırtıyor git ustasından izle. Burası dijital hali
- 12-08-2023, 22:41:40Bence r10 un yeni trendi kahramanlık. Bazıları bunu görev edinmiş. İhale açıyoruz çayını kahvesini alıp bu şu paket değil mi bu şu değil mi? Sohbeti yapıyor. 7 yorum reportladım *** sineği gibi üşüşüyorlar silindikçe. Üstü kapalı almayın demeye getiriyor. Şimdi almayın derse baltalama olacak ya çok zeki bunlar. Herkes kahraman olmuş burda boş boş 9 itradesiyle r10u kurtaran mı dersin yoksa 1450 itradesiyle 100 liralık satışı baltalamaya uğraşan vizyonsuz mu dersin? Hepsi var.
- 12-08-2023, 22:42:24benim başıma geldi vermemekte diretti başka ufak bir kavga ettik sonra durumum böyle öğrenciyim borcum var arabam eski falan dedi uzatmadım bende istemedim vazgeçtim, kısacası vermiyorlarHazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada bu açıklamayı bana yapan arkadaşın gold üyeliği olması da garibime gitti biraz

bu arada bu açıklamayı bana yapan arkadaşın gold üyeliği olması da garibime gitti biraz