• 11-08-2023, 16:27:13
    #1
    Merhaba,
    Balkonun bir köşesinde yaparak başlamak istiyorum eğer yapabilirsem bu işi devam ettirmek istiyorum.

    Bu konuda bilgili olupta yardım etmek isteyen yada youtubede şu kişiyi izle baştan sona anlatıyor gibisinden önerebileceğiniz birisi var mıdır?
    İyi forumlar.
  • 11-08-2023, 16:35:01
    #2
    takip
  • 11-08-2023, 16:51:34
    #3
    Benim balkonum var, hemde topraklı. Geçen sene biber batlican ektim. İnan suyuna yetişemedi. Ki hala ödeme yapamadım. Yani ülkede o iş de zor.
  • 11-08-2023, 16:54:09
    #4
    Valla şöyle söyleyeyim, bir su fabrikası ve süt fabrikası olan biri Balıkesir'de jeotermal su ile bu işe dönümlerce kapalı alanda girdi, domates yeşillik vs. ile başladı.
    Zenginler şuan geleceğin işi olarak görüyor ve alan hakimiyeti konusunda rahatlar, dikey olarak büyütebiliyorlar. Ayrıca zararlı ot ve haşerelerden de korunması daha iyi biliyorum.
  • 11-09-2023, 13:38:03
    #5
    ceocreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla şöyle söyleyeyim, bir su fabrikası ve süt fabrikası olan biri Balıkesir'de jeotermal su ile bu işe dönümlerce kapalı alanda girdi, domates yeşillik vs. ile başladı.
    Zenginler şuan geleceğin işi olarak görüyor ve alan hakimiyeti konusunda rahatlar, dikey olarak büyütebiliyorlar. Ayrıca zararlı ot ve haşerelerden de korunması daha iyi biliyorum.
    O sera yıkıldı hocam adam battı. Bu işler öyle çok düşük meblağlara yapılmıyor ve riskli.
  • 11-09-2023, 14:09:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Topraksız tarım yerine saksıda üretim yapmanızı tavsiye ederim. Benim de böyle bir hedefim var. Bunun bazı zorlukları olacaktır. Ama düşünüyorum ki çok cidi faydaları ve avantajları olacak. İleride saksıda üretim çok revaçta olacak diye düşünüyorum.
  • 11-09-2023, 14:14:19
    #7
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Topraksız tarım yerine saksıda üretim yapmanızı tavsiye ederim. Benim de böyle bir hedefim var. Bunun bazı zorlukları olacaktır. Ama düşünüyorum ki çok cidi faydaları ve avantajları olacak. İleride saksıda üretim çok revaçta olacak diye düşünüyorum.
    Hocam saksıda üretim yaparken her üretim sonrasında toprak değiştirmek gerekmiyor mu? Buda maliyeti arttırmaz mı?
  • 11-09-2023, 14:24:01
    #8
    ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam saksıda üretim yaparken her üretim sonrasında toprak değiştirmek gerekmiyor mu? Buda maliyeti arttırmaz mı?
    ne yapacağınıza bağlı topraksız dediğiniz için toprak yerine kokopit kullanacağınız düşünüyorum bu tarz şeyleri tekrar kullanabiliyorsunuz

    topraksız marul üretimi için youtubeda oğuz erden var ona bakabilirsiniz aşırı maliyetli artık bu tarz işler ama güzel bir üretim serisi yakalarsanız da dönüşü güzel olacaktır
  • 11-09-2023, 14:35:09
    #9
    kokopit ilk defa duydum teşekkürler bilgi için bir araştırmak lazım