Topraksız tarım yerine saksıda üretim yapmanızı tavsiye ederim. Benim de böyle bir hedefim var. Bunun bazı zorlukları olacaktır. Ama düşünüyorum ki çok cidi faydaları ve avantajları olacak. İleride saksıda üretim çok revaçta olacak diye düşünüyorum.