Konu
Topraksız Tarım Hakkında!
11-08-2023, 16:51:34
#3
Evreka63
Benim balkonum var, hemde topraklı. Geçen sene biber batlican ektim. İnan suyuna yetişemedi. Ki hala ödeme yapamadım. Yani ülkede o iş de zor.