• 11-08-2023, 00:53:20
    #1
    Başarılı olmak için ne gibi fedakarlıklar yaptınız?
    Gelin biraz bunun hakkında konuşalım .
    Ve gerçekten kendinizi başarılı hissediyormusunuz?
  • 11-08-2023, 00:54:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Zaman verdim. Biraz ezildim. Çokça para harcadım.
    Başarıyı ilerleyen yıllarda görücez bence kısa vadeli değil.
  • 11-08-2023, 00:54:51
    #3
    Halen yapmadım ama o sene bu sene yks2024 bekle beni fiyuu
  • 11-08-2023, 00:54:51
    #4
    Hedefleriniz doğrultusunda şunu yaparsan batarsin
    Şunu yaparsın şaha kalkarsın dediğiniz birşeyler varmı?
  • 11-08-2023, 00:55:17
    #5
    ve aleykum selam.
  • 11-08-2023, 00:55:57
    #6
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedefleriniz doğrultusunda şunu yaparsan batarsin
    Şunu yaparsın şaha kalkarsın dediğiniz birşeyler varmı?
    Sosyal medya zaman öldürmekten başka birşey değil.
    Ona ayıracağın vakti 10 a böl, 1 ini ayır. Mağaraya da çekilme yani
    Kalan 9/10 u işine ayır.

    Böylelikle gerçekten çok da fazla çalışmamış gibi gelecek.
  • 11-08-2023, 00:56:01
    #7
    @AnaBayin; herşey gönlünce olsun hocam , başarı emek ister inanıyorum , sizinde kendinize inancınız var basaracaksiniz bunu batmış bir insan olarak söylüyorum
  • 11-08-2023, 00:57:21
    #8
    @royalenes; haklısınız hocam katılıyorum ama Max 1 saatim R10 da sadece whatsapta aktifim
    Tamamen ne iş uzerinde yogunlasacagima karar veremedim
  • 11-08-2023, 01:00:39
    #9
    Selam olsun,

    Feda ederek başarı olmaz.
    Şarap içerek ayık kalmak gibi.
    Şöyle bir şey yazabilirim sana başarıyı önemseme.
    Kimse başarını takdir etmez, etseler bile ilk tökezlemende unutulur.
    Başarı günümüzde kazanç ile ilişkilidir.
    Başarılı mısın? kazanıyorsun o zaman.

    Başarı nedir?
    Lüks içinde yaşamak mı? Herkesin saygı duyup seni takdir etmesi mi?
    Eğer bunları başarı olarak görüyorsak başarılarımız başkalarının elinde demektir.
    Başkasının elinde olan biri gerçek anlamda nasıl başarılı olabilir?

    Başarı dediğin şey iç dünyanda yakaladığın tutarlılık, haz, tatmindir.
    Sen kendini başarılı görebilirsin ya da başarısız.

    Bana göre böyle.
    Yani başkasına göre çok başarılı olabilirsin ama bana göre başarısızsın.
    Buradan ne çıkar?
    Başarı görecelidir.
    İllaki birilerine göre başarılı birilerine göre başarısız olacaksın bunun ikinci bir yolu yok.
    En güzeli kendini başarılı göreceğin yolu izlemektir.
    Feda ederek kazanılan şey başarı değil acziyettir bence.