Selam olsun,
Feda ederek başarı olmaz.
Şarap içerek ayık kalmak gibi.
Şöyle bir şey yazabilirim sana başarıyı önemseme.
Kimse başarını takdir etmez, etseler bile ilk tökezlemende unutulur.
Başarı günümüzde kazanç ile ilişkilidir.
Başarılı mısın? kazanıyorsun o zaman.
Başarı nedir?
Lüks içinde yaşamak mı? Herkesin saygı duyup seni takdir etmesi mi?
Eğer bunları başarı olarak görüyorsak başarılarımız başkalarının elinde demektir.
Başkasının elinde olan biri gerçek anlamda nasıl başarılı olabilir?
Başarı dediğin şey iç dünyanda yakaladığın tutarlılık, haz, tatmindir.
Sen kendini başarılı görebilirsin ya da başarısız.
Bana göre böyle.
Yani başkasına göre çok başarılı olabilirsin ama bana göre başarısızsın.
Buradan ne çıkar?
Başarı görecelidir.
İllaki birilerine göre başarılı birilerine göre başarısız olacaksın bunun ikinci bir yolu yok.
En güzeli kendini başarılı göreceğin yolu izlemektir.
Feda ederek kazanılan şey başarı değil acziyettir bence.