• 10-08-2023, 00:33:53
    #1
    Deprem bölgesinde maalesef yurtlar hasar aldı . Şehir çöktü .Kiralayacak ev kalmadı. Üniversite yurtlarında odadaki yatak sayıları iki katina çıkacak . Depremden sonra özel öğrencilik hakkı verildi ama şimdi kaldırıldı . Aile yanına yatay geçiş için ek kontenjan talep ediyoruz ama kimse duymuyor . Üniversite devam edecek durumdayız diyor yök de kulak asmıyor . Deprem bolgesinde üni okuyan arkadaşlar özellikle sizlerden fikir ve destek bekliyorum neler yapabiliriz bu konuda ?
  • 10-08-2023, 02:24:42
    #2
    özel öğrencilik için vaktinde açıklamalar yapıldığında keşke başvursaydınız , kaldırıldığından emin misiniz ? Malum internette karalayıcı gereksiz haber ajansları çokça bulunuyor size en iyi yardımcı olacak kurum YÖK ve ÖSYM danışma hatları ..

    Vaktinde aldığınız tyta ayt puanıyla 1 kereye mahsus o yılın puanlarına göre yatay/dikey kurum için /kurumlar arası geçiş hakkınız var tabi alıcı üniversitenin sizin yılınız ait ve istediğiniz bölüm kontenjan açması gerekiyor .
  • 10-08-2023, 08:58:43
    #3
    Hangi uni de okuyorsun hocam
  • 10-08-2023, 09:16:14
    #4
    RewuLatioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel öğrencilik için vaktinde açıklamalar yapıldığında keşke başvursaydınız , kaldırıldığından emin misiniz ? Malum internette karalayıcı gereksiz haber ajansları çokça bulunuyor size en iyi yardımcı olacak kurum YÖK ve ÖSYM danışma hatları ..

    Vaktinde aldığınız tyta ayt puanıyla 1 kereye mahsus o yılın puanlarına göre yatay/dikey kurum için /kurumlar arası geçiş hakkınız var tabi alıcı üniversitenin sizin yılınız ait ve istediğiniz bölüm kontenjan açması gerekiyor .
    Adıyaman tiptayım . 3 siniftim hak verildiginde 4 5 6 ya verildi bizi Erzurum'a bağladılar . Simdi erzurumdan ayirdila
  • 10-08-2023, 09:17:17
    #5
    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi uni de okuyorsun hocam
    Adıyaman tiptayım 4.sinifa geçtim .