Deprem bölgesinde maalesef yurtlar hasar aldı . Şehir çöktü .Kiralayacak ev kalmadı. Üniversite yurtlarında odadaki yatak sayıları iki katina çıkacak . Depremden sonra özel öğrencilik hakkı verildi ama şimdi kaldırıldı . Aile yanına yatay geçiş için ek kontenjan talep ediyoruz ama kimse duymuyor . Üniversite devam edecek durumdayız diyor yök de kulak asmıyor . Deprem bolgesinde üni okuyan arkadaşlar özellikle sizlerden fikir ve destek bekliyorum neler yapabiliriz bu konuda ?