Anno 1800 hk. soru? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anno 1800 hk. soru?
1
●
44
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Anno 1800 hk. soru?
04-08-2023, 20:02:47
#1
WPD
Merhaba,
Anno 1800 oyununu oynayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Biber üretimi yapmak için binayı nereye koyarsam koyayım yetersiz verimlilik diyor. Ne yapmak gerekiyor acaba?
Sırf bu yüzden ilerleyemiyorum oyunda.
04-08-2023, 20:08:15
#2
Navitom
Age Of Empires Canlandı Gözümde Vallahi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler