• 04-08-2023, 20:02:47
    #1
    Merhaba,
    Anno 1800 oyununu oynayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
    Biber üretimi yapmak için binayı nereye koyarsam koyayım yetersiz verimlilik diyor. Ne yapmak gerekiyor acaba?
    Sırf bu yüzden ilerleyemiyorum oyunda.

  • 04-08-2023, 20:08:15
    #2
    Age Of Empires Canlandı Gözümde Vallahi