Merhaba,
Anno 1800 oyununu oynayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Biber üretimi yapmak için binayı nereye koyarsam koyayım yetersiz verimlilik diyor. Ne yapmak gerekiyor acaba?
Sırf bu yüzden ilerleyemiyorum oyunda.