• 04-08-2023, 11:43:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Uzun süredir bir ilişkim var ara ara kavga etsekde dün bana okuldan arkadaşlar geldi 2 erkek 2 kız ben onun için arkadaşlarımla bağımi kestim özellikle kız olanlarla o kesmedi bunu bana söylüyor. Bana şimdi bunu yapan evlenince ne yapar sizce napmaliyim aklımdan geçen ayrılmak 😞 benim istemedigimi bile bile gidip buluştu
  • 04-08-2023, 11:44:05
    #2
    Yaş kaç kral?
  • 04-08-2023, 11:44:09
    #3
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    Şahsen toksik ilişki gibi görünüyor, birlikte mutlu olacağınıza düşmanmışsınız gibi davranıyorsunuz. Yenilen taraf ise sizsiniz, buna dur diyin.
  • 04-08-2023, 11:44:42
    #4
    Bunu düşündüysen bile ayrılma vakti gelmiştir bana göre. Durmak istemediğin , mutlu olmadığın yerde durmamayı öğrenmek gerekiyor.
  • 04-08-2023, 11:46:12
    #5
    "Hayat kısa. Affet, yardım et, şükret. Sev, gülümse, mutlu ol."
  • 04-08-2023, 11:46:49
    #6
    Evlenince ne yapacağını düşünüyorsunuz hocam? Ona göre tavsiye verelim. Sizden saklamamış, erkeklerle baş başa buluşmamış. Sorun nedir?
  • 04-08-2023, 11:47:04
    #7
    Hocam kaç yaşındasınız ne yaşadınız nasıl bir insansınız bilmem. Bildiğim bir şey var ki Aşk dediğimiz bu illet şey önce saygı gerektiren bir şeydir. Yanınızdaki insan size saygı duyuyor önemsiyorsa o zaman sevgi vardır. Saygının,Hoşgörünün ve anlayışlı bir ortamın olmadığı bir ilişki size de zarar verir.
  • 04-08-2023, 11:47:07
    #8
    ayril knk
  • 04-08-2023, 11:47:45
    #9
    Ayrıl
    • Cillo
    Cillo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.