Uzun süredir bir ilişkim var ara ara kavga etsekde dün bana okuldan arkadaşlar geldi 2 erkek 2 kız ben onun için arkadaşlarımla bağımi kestim özellikle kız olanlarla o kesmedi bunu bana söylüyor. Bana şimdi bunu yapan evlenince ne yapar sizce napmaliyim aklımdan geçen ayrılmak 😞 benim istemedigimi bile bile gidip buluştu