• 03-08-2023, 14:28:56
    #1
    Merhabalar, arkadaşımın gelişmekte olan youtube kanalı var. Güzel fiyatlarda kazancı var. Daha hiç para çekimi yapmadı. Şirket kurmadan çekim yapması sorun yaratabilir diye. Nasıl bir yol izlemeliyiz? Neler yapmalıyız? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler
  • 03-08-2023, 14:31:43
    #2
    istisna belgesi alsın vergi dairesinden
  • 03-08-2023, 14:34:54
    #3
    WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istisna belgesi alsın vergi dairesinden
    Tam olarak bu belge ne işe yarıyor acaba?
  • 03-08-2023, 14:36:24
    #4
    Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak bu belge ne işe yarıyor acaba?
    Google'da tüm bilgiler detaylıca var.
  • 03-08-2023, 14:37:02
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'da tüm bilgiler detaylıca var.
    Teşekkür ederim.
  • 03-08-2023, 14:39:25
    #6
    Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim.
    Belge başvurusu online veya vergi dairesi aracılığı ile yapılıyor. Youtube'da pek çok anlatımı da mevcut. Kısacası Youtube'dan gelen kazançtan %15 stopaj otomatik olarak kesilerek hesaba resmi olarak yatmış olacak.


    https://www.youtube.com/watch?v=fLgQ...l=buraktrpower
  • 03-08-2023, 14:50:17
    #7
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belge başvurusu online veya vergi dairesi aracılığı ile yapılıyor. Youtube'da pek çok anlatımı da mevcut. Kısacası Youtube'dan gelen kazançtan %15 stopaj otomatik olarak kesilerek hesaba resmi olarak yatmış olacak.


    https://www.youtube.com/watch?v=fLgQ...l=buraktrpower
    Çok teşekkür ederim detaylı olarak bakacağım.🙏
  • 03-08-2023, 14:54:10
    #8
    İstisna belgesi ile bankadan alacağınız iban'a ödemeleri çekin. %15 kesinti olacak ve vverginiz otomatik ödenmiş olacak. Mükemmel bir sistem.
  • 03-08-2023, 17:54:29
    #9
    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstisna belgesi ile bankadan alacağınız iban'a ödemeleri çekin. %15 kesinti olacak ve vverginiz otomatik ödenmiş olacak. Mükemmel bir sistem.
    Bu sistem için şirket kurmamıza gerek var mı? Ek olarakta bu sistemde bireysel sigortamı ödememiz gerekiyormuş. Doğru mudur?