rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstisna belgesi ile bankadan alacağınız iban'a ödemeleri çekin. %15 kesinti olacak ve vverginiz otomatik ödenmiş olacak. Mükemmel bir sistem.
Bu sistem için şirket kurmamıza gerek var mı? Ek olarakta bu sistemde bireysel sigortamı ödememiz gerekiyormuş. Doğru mudur?