Derin dondurucu ve buzdolabını aynı saatlerde çalıştırsak hangisi ne kadar yakar acaba ortalama tahminde bulunacak var mı? İkisini de A+ olarak hesaplayabililiriz.
İkisinin de kitapçığını bul hocam. özelliklerinde yıllık elektrik sarfiyatı yazıyor. O sarfiyatlar ile kesin hesaplama yapabilirsiniz. A+ diye bir şey kalmadı artık. Tüm soğutucular d ve e+ olarak üretiliyor.
Buzdolabı daha çok yakar. Burada önemli olan cihazın özellikleri dışında kapağının ne sıklıkla açıldığı. Derin dondurucular kapağı sıklıkla açılmadığı için daha az elektrik yakar.