Konu
Derin dondurucu ve buzdolabı
02-08-2023, 16:33:11
#2
turanay
İkisinin de kitapçığını bul hocam. özelliklerinde yıllık elektrik sarfiyatı yazıyor. O sarfiyatlar ile kesin hesaplama yapabilirsiniz. A+ diye bir şey kalmadı artık. Tüm soğutucular d ve e+ olarak üretiliyor.