İkisinin de kitapçığını bul hocam. özelliklerinde yıllık elektrik sarfiyatı yazıyor. O sarfiyatlar ile kesin hesaplama yapabilirsiniz. A+ diye bir şey kalmadı artık. Tüm soğutucular d ve e+ olarak üretiliyor.