• 01-08-2023, 15:00:31
    #1
    Haftada iki konu açma hakkımız olduğu yazılıyo da merakımdan soruyorum uzaklastirma yememek icin 😅 pazar gunu iki konu actim diyelim 1 hafta beklemem mi gerekiyor yoksa pazartesi yeni hafta olarak yenilenmis mi oluyor simdiden tesekkurler 🙏
  • 01-08-2023, 15:01:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konu açtığınız günden itibaren 1 hafta sayılır hocam. İyi forumlar dileriz.
  • 01-08-2023, 15:01:44
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açtığınız günden itibaren 1 hafta sayılır hocam. İyi forumlar dileriz.
    cok sagolun hocam 🙏
  • 01-08-2023, 15:02:11
    #4
    Beklemeniz gerekmektedir ayrıca premium üyelere tanınan haklar ve özellikleri incelemek için https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/ linke bakabilirsiniz.
  • 01-08-2023, 15:02:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok sagolun hocam 🙏
    1. Konunuzu örneğin; cumartesi sabah 09:00 da açtınız. 2. Konunuzu örneğin; pazar sabah 09:00 açtınız. 3. Konu hakkınız yok. Diğer konuyu ise haftaya cumartesi sabah 09:00 sonrasında açabilirsiniz. Teşekkür ederiz.
  • 10-08-2023, 12:08:29
    #6
    🏆SosyaL Medya Uzmanı 🏆
    konu nerden açılıyo bana söyleyebilirmisiniz