Haftada iki konu açma hakkımız olduğu yazılıyo da merakımdan soruyorum uzaklastirma yememek icin 😅 pazar gunu iki konu actim diyelim 1 hafta beklemem mi gerekiyor yoksa pazartesi yeni hafta olarak yenilenmis mi oluyor simdiden tesekkurler 🙏