• 01-08-2023, 02:24:56
    #1
    Selamlar. Öncelikle bilmedigim için soruyorum.

    Aracımda herhangi bir macun vs bi işlem yok. vernik yanıgı mevcut.

    Komple boyanması gerek dediler. 40k-50k fiyatlar aldım. Sebebi nedir ? Neden bu kadar pahalı ? Tamam herşey çok pahalı ama 200k lık bir arabaya 50k boya parası istemek çok absürt degil mi ?

    Bunun ucuz yollu bir çözümü yok mu ?

    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
  • 01-08-2023, 02:39:46
    #2
    Mutlaka daha ucuz bir fiyatı vardır.. O fiyat çok çok pahalı..
  • 01-08-2023, 03:55:20
    #3
    Gelin istanbulda 1 hafta tatil yapın, 25/30. Bin tl ye boyatırız geri kalan parayla da gezersiniz
  • 01-08-2023, 06:34:14
    #4
    Aracı görmek lazım.
    Çürüğü bol olabilir