Selamlar. Öncelikle bilmedigim için soruyorum.
Aracımda herhangi bir macun vs bi işlem yok. vernik yanıgı mevcut.
Komple boyanması gerek dediler. 40k-50k fiyatlar aldım. Sebebi nedir ? Neden bu kadar pahalı ? Tamam herşey çok pahalı ama 200k lık bir arabaya 50k boya parası istemek çok absürt degil mi ?
Bunun ucuz yollu bir çözümü yok mu ?
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Oto Kaporta işlemleri hk.
3
●102
- 01-08-2023, 02:24:56