Selamlar. Öncelikle bilmedigim için soruyorum.

Aracımda herhangi bir macun vs bi işlem yok. vernik yanıgı mevcut.

Komple boyanması gerek dediler. 40k-50k fiyatlar aldım. Sebebi nedir ? Neden bu kadar pahalı ? Tamam herşey çok pahalı ama 200k lık bir arabaya 50k boya parası istemek çok absürt degil mi ?

Bunun ucuz yollu bir çözümü yok mu ?

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.