• 31-07-2023, 10:56:19
    #1
    Selamlar,

    Bilgisayar Programcılığı uzaktan eğitim okuyan arkadaşlar var mı? Varsa deneyimlerinden, derslerin nasıl işlendiğinden vb. genel anlamda bölüm işleyişinden bahsedebilir mi?
  • 31-07-2023, 10:57:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dersleri kendin arayıp buluyorsun , harç parası yatırıyorsun ekstra olarak sınav tarihlerinde çevre okullarına gidip okuyorsun ve hala matematik dersi var
  • 31-07-2023, 11:11:51
    #3
    Hangi üniversitelerde var uzaktan öğretim Bilgisayar programcılığı bölümü
  • 31-07-2023, 11:14:12
    #4
    bilişim güvenliği okuyorum bende bölümler yakın arkadaşım bilgisayar programcılığı okuyor derslerde java görüyorlar ağırlıklı program vs yazdırıyorlar youtube mp3 dönüştürücü gibi detaylı sorunuz var ise sorabilirim arkadaşıma
  • 31-07-2023, 11:19:43
    #5
    kırıkkale üniversitesi bilgisayar programcılığı uzaktan eğitim bitirdim. Dersler online olarak yapılıyordu. Vize öncesi hocalar sisteme herkes 10 soru yükleyecek (çoktan seçmeli) diyordu sonra bu havuzdan rastgele 20 soru vizede bizim karşımıza geliyordu. whatsapp grubundan örgütleniyodu arkadaşlar herkes cevabı A olacak şekilde girsin vs diye Vizenin %20 si finalin %80 iydi. Finalde üniversiteye gidip sınava girmek gerekiyordu. 2 tane proje vardı. 1 tanesi html proje diğeri c# projesi. Matematik, Türk Dili, İnkılap Tarihi vs. standart dersler de var.

    Hocaların dökümanları 2002 den falan kalma. Sana hiçbişey katmıyor (biliyorsan) fakat diploman oluyo işte.
  • 31-07-2023, 11:31:30
    #6
    ben mersin üniversitesi bilgisayar programcılığı bölümünü uzaktan eğitim (UZEM) olarak okuyorum. Şuan 2.sınıfa yeni geçtim. Dersler online olarak okulun web sitesi üzerinden işleniyor. Ders saatinde işi olanlar VEYA derse o an giremeyen öğrenciler ders kayıtlarını daha sonra izleyebiliyorlar. Fakat dersler çok verimli geçiyor mu dersen bu biraz seninle ilgili bir durum. UZEM olduğu için çoğu şey sende bitiyor. Online derste hocalara istediğin soruları sorabiliyorsun. Fakat dediğim gibi iş sende bitiyor. sen araştırma yapmayı bildikten sonra okuyacağın bölüm senin için sadece yardımcı araç niteliğinde olacak. Yani bölümden çok bir beklentin olmasın.

    Vze 20%'si ve final 80%'i alınıyor.

    Şunu da belirtmek isterim. Her ne kadar UZEM bir bölüm olsa da vize ve finalsınavların yüz yüze yapılıyor. Bunu göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim. Herhangi bir sorunuz olursa yazarsanız cevaplayabilirim.


    1.sınıf 1.dönem derslerim.


    1.sınıf 2.dönem derslerim.

    Web tasarım ile ilgili derslerde "html ve css" ağırlıklı,
    nesne tabanlı programlama I dersinde ise "c# console",
    veri tabanı I dersinde ise sql ve sql komutları konularını işledi hocalarımız.
  • 31-07-2023, 11:55:08
    #7
    LocalHuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi üniversitelerde var uzaktan öğretim Bilgisayar programcılığı bölümü
    Buradan normal ve diğer öğretim türlerine bakabilirsiniz
  • 31-07-2023, 11:58:22
    #8
    Joyxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben mersin üniversitesi bilgisayar programcılığı bölümünü uzaktan eğitim (UZEM) olarak okuyorum. Şuan 2.sınıfa yeni geçtim. Dersler online olarak okulun web sitesi üzerinden işleniyor. Ders saatinde işi olanlar VEYA derse o an giremeyen öğrenciler ders kayıtlarını daha sonra izleyebiliyorlar. Fakat dersler çok verimli geçiyor mu dersen bu biraz seninle ilgili bir durum. UZEM olduğu için çoğu şey sende bitiyor. Online derste hocalara istediğin soruları sorabiliyorsun. Fakat dediğim gibi iş sende bitiyor. sen araştırma yapmayı bildikten sonra okuyacağın bölüm senin için sadece yardımcı araç niteliğinde olacak. Yani bölümden çok bir beklentin olmasın.

    Vze 20%'si ve final 80%'i alınıyor.

    Şunu da belirtmek isterim. Her ne kadar UZEM bir bölüm olsa da vize ve finalsınavların yüz yüze yapılıyor. Bunu göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim. Herhangi bir sorunuz olursa yazarsanız cevaplayabilirim.


    1.sınıf 1.dönem derslerim.


    1.sınıf 2.dönem derslerim.

    Web tasarım ile ilgili derslerde "html ve css" ağırlıklı,
    nesne tabanlı programlama I dersinde ise "c# console",
    veri tabanı I dersinde ise sql ve sql komutları konularını işledi hocalarımız.
    Hocam değerli bilgileriniz için çok teşekkürler.
    Her üniversitede mi yüz yüze yapılıyor yoksa sadece belirli üniversitelerde mi böyle acaba bilginiz var mı? Şu anda lisans okuyorum farklı bir bölüm ve sınav tarihleri çakışırsa bu durum biraz zorlayabilir
  • 31-07-2023, 12:15:46
    #9
    alpertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam değerli bilgileriniz için çok teşekkürler.
    Her üniversitede mi yüz yüze yapılıyor yoksa sadece belirli üniversitelerde mi böyle acaba bilginiz var mı? Şu anda lisans okuyorum farklı bir bölüm ve sınav tarihleri çakışırsa bu durum biraz zorlayabilir
    Bildiğim kadarıyla ve hocalarımın söylediği kadarıyla bildiğim şu, YÖK kararıyla artık tüm UZEM bölümlerinde ve tüm üniversitelerde sınavlar yüz yüze yapılacakmış. Belki bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar daha net cevaplar verebilir. Bu karar bu yıl alınmış. Geçtiğimiz yıllarda sadece final sınavı yüz yüze yapılıyormuş, vize ise online yapılıyormuş. Yeni kararla bütlerde dahil olmak üzere sınavlar yüz yüze yapılacakmış. Benim bildiğim bu maalesef.