kırıkkale üniversitesi bilgisayar programcılığı uzaktan eğitim bitirdim. Dersler online olarak yapılıyordu. Vize öncesi hocalar sisteme herkes 10 soru yükleyecek (çoktan seçmeli) diyordu sonra bu havuzdan rastgele 20 soru vizede bizim karşımıza geliyordu. whatsapp grubundan örgütleniyodu arkadaşlar herkes cevabı A olacak şekilde girsin vs diye Vizenin %20 si finalin %80 iydi. Finalde üniversiteye gidip sınava girmek gerekiyordu. 2 tane proje vardı. 1 tanesi html proje diğeri c# projesi. Matematik, Türk Dili, İnkılap Tarihi vs. standart dersler de var.

Hocaların dökümanları 2002 den falan kalma. Sana hiçbişey katmıyor (biliyorsan) fakat diploman oluyo işte.