Selamlar,

Bilgisayar Programcılığı uzaktan eğitim okuyan arkadaşlar var mı? Varsa deneyimlerinden, derslerin nasıl işlendiğinden vb. genel anlamda bölüm işleyişinden bahsedebilir mi?