ben mersin üniversitesi bilgisayar programcılığı bölümünü uzaktan eğitim (UZEM) olarak okuyorum. Şuan 2.sınıfa yeni geçtim. Dersler online olarak okulun web sitesi üzerinden işleniyor. Ders saatinde işi olanlar VEYA derse o an giremeyen öğrenciler ders kayıtlarını daha sonra izleyebiliyorlar. Fakat dersler çok verimli geçiyor mu dersen bu biraz seninle ilgili bir durum. UZEM olduğu için çoğu şey sende bitiyor. Online derste hocalara istediğin soruları sorabiliyorsun. Fakat dediğim gibi iş sende bitiyor. sen araştırma yapmayı bildikten sonra okuyacağın bölüm senin için sadece yardımcı araç niteliğinde olacak. Yani bölümden çok bir beklentin olmasın.
Vze 20%'si ve final 80%'i alınıyor.
Şunu da belirtmek isterim. Her ne kadar UZEM bir bölüm olsa da
vize ve
finalsınavların yüz yüze yapılıyor. Bunu göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim. Herhangi bir sorunuz olursa yazarsanız cevaplayabilirim.
1.sınıf 1.dönem derslerim.
1.sınıf 2.dönem derslerim.

Web tasarım ile ilgili derslerde "
html ve css" ağırlıklı,
nesne tabanlı programlama I dersinde ise "
c# console",
veri tabanı I dersinde ise
sql ve sql komutları konularını işledi hocalarımız.