• 25-07-2023, 13:06:53
    #1
    Merhabalar müşterilerimden gelen mesajları tek tek uğraşmaktansa tek bir platform üzerinden yanıtlandırmak istiyorum. desk360 diye bir program mevcut. yıllık 228$ . bu uygulamayı kullanan veya bilgisi olan veya başka bir program önerisi olan varmı
  • 25-07-2023, 13:52:01
    #2
    Kullanan 2 müşterim var anlatırken çok güzel icraata gelince çok kötü diyiyorlar. Ama onlar kendi özel bir kaç sürecini ekletmek istediği noktada sorun yaşamış olabilir.
  • 25-07-2023, 14:16:11
    #3
    spicworksu araştırın hem ücretsiz versiyonuda mevcut