Merhabalar müşterilerimden gelen mesajları tek tek uğraşmaktansa tek bir platform üzerinden yanıtlandırmak istiyorum. desk360 diye bir program mevcut. yıllık 228$ . bu uygulamayı kullanan veya bilgisi olan veya başka bir program önerisi olan varmı
Kullanan 2 müşterim var anlatırken çok güzel icraata gelince çok kötü diyiyorlar. Ama onlar kendi özel bir kaç sürecini ekletmek istediği noktada sorun yaşamış olabilir.