Konu
DESK 360 Kullanılır mı ? kullanan var mı ?
25-07-2023, 13:06:53
#1
kdraykut
Merhabalar müşterilerimden gelen mesajları tek tek uğraşmaktansa tek bir platform üzerinden yanıtlandırmak istiyorum. desk360 diye bir program mevcut. yıllık 228$ . bu uygulamayı kullanan veya bilgisi olan veya başka bir program önerisi olan varmı