• 23-07-2023, 05:46:09
    #10
    Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öğrenciyseniz ve part time yapıyorsanız 6 saat 240tl normal. 6 saatin hepsi de dolu dolu geçmiyordur diye düşünürekten 'normal' yazıyorum. Yemek,çay molası vs varsa gayet normal.
    Sanırım şu şartlardaki ekonomiden haberiniz yok sigorta olsa dahi o fiyat normal değil ki starbucks gibi aktif bi kafede o parayı veren müdürler etek giysin
    6 saat nasıl dolu dolu geçmiyor ? STARBUCKS
  • 23-07-2023, 06:18:14
    #11
    Çok az arkadaşlarım istanbul da komilik yapıyor günlük şirketler aracılığıyla 8 saate 500 double atıp 16 saat çalışırlarsa 1200 alıyorlar. Double da tip gelirse tiptende pay alıyorlar..
  • 23-07-2023, 15:26:39
    #12
    Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öğrenciyseniz ve part time yapıyorsanız 6 saat 240tl normal. 6 saatin hepsi de dolu dolu geçmiyordur diye düşünürekten 'normal' yazıyorum. Yemek,çay molası vs varsa gayet normal.
    öğrenciyim hocam da saatlik 40 tl olması bir paket sigaraya paranın yetmemesi demek. Yemek yok, sadece çay molası var. Sigorta da yok maalesef. 6 saatin 4 saati servisle geçiyor gece 1de kapanış oluyor ve ilk 2 saat akşama hazırlık oluyor yani dolu geçiyor yine hiç durmuyoruz. 1de kapanış olup yarım saatte de toparlanma süresi olup 1:30da iş yerinden çıkıyorum.
  • 23-07-2023, 15:28:08
    #13
    YunusOzcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok az arkadaşlarım istanbul da komilik yapıyor günlük şirketler aracılığıyla 8 saate 500 double atıp 16 saat çalışırlarsa 1200 alıyorlar. Double da tip gelirse tiptende pay alıyorlar..
    keşke ben de öyle alabilsem ama aliağa gibi bir yerde zor öyle fiyatlara çalışmak. Daha merkezi yerlerde iş bulmaya çalışacağım artık.
  • 23-07-2023, 15:29:23
    #14
    Saatlik en az 60 tl altına çalışma.
  • 23-07-2023, 15:29:48
    #15
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Starbucks gibi biyer elemanı saatlik 40 tl ye çalıştırıyorsa gitsin sülalesinden birini çalıştırsın aynı parayı onada versin
    Åžuanda aktif kafeler bile 8 saate 600 700 veriyor
    keşke öyle alabilsem hocam haftada 30 saat çalışıp harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum. Biraz baristalık öğrendikten sonra ayrılırım büyük ihtimalle.