Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öğrenciyseniz ve part time yapıyorsanız 6 saat 240tl normal. 6 saatin hepsi de dolu dolu geçmiyordur diye düşünürekten 'normal' yazıyorum. Yemek,çay molası vs varsa gayet normal.
Sanırım şu şartlardaki ekonomiden haberiniz yok sigorta olsa dahi o fiyat normal değil ki starbucks gibi aktif bi kafede o parayı veren müdürler etek giysin
6 saat nasıl dolu dolu geçmiyor ? STARBUCKS