Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öğrenciyseniz ve part time yapıyorsanız 6 saat 240tl normal. 6 saatin hepsi de dolu dolu geçmiyordur diye düşünürekten 'normal' yazıyorum. Yemek,çay molası vs varsa gayet normal.
öğrenciyim hocam da saatlik 40 tl olması bir paket sigaraya paranın yetmemesi demek. Yemek yok, sadece çay molası var. Sigorta da yok maalesef. 6 saatin 4 saati servisle geçiyor gece 1de kapanış oluyor ve ilk 2 saat akşama hazırlık oluyor yani dolu geçiyor yine hiç durmuyoruz. 1de kapanış olup yarım saatte de toparlanma süresi olup 1:30da iş yerinden çıkıyorum.