3D Yazicisi Olan Var Mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3D Yazicisi Olan Var Mı?
5
●
152
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
3D Yazicisi Olan Var Mı?
22-07-2023, 19:07:07
#1
miracuzunlar
Herkese selamlar,
3d yazicisi olan varsa yorum ya da mesaj atabilirmi bi ürün resmi atacağim 2 adet alacağım fiyatına göre yaptirmak istiyorum, internette doğru duzgun bulamadiğimdan bu yönü tercih ettim tam da baskiya uygun bisey
22-07-2023, 20:19:37
#2
SinemBilisim
At hocam bakalım, çizilmişse ucuzdan yaparız ama çizimi yoksa fiyat artar.
22-07-2023, 21:48:03
#3
FriendOfGhost
bir bakayım üstad.... stl dosyası var mı , 3D çizimi var mı ? Yoksa foroğraftan çizim mi yapılacak ?
22-07-2023, 23:49:12
#4
miracuzunlar
SinemBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
At hocam bakalım, çizilmişse ucuzdan yaparız ama çizimi yoksa fiyat artar.
FriendOfGhost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir bakayım üstad.... stl dosyası var mı , 3D çizimi var mı ? Yoksa foroğraftan çizim mi yapılacak ?
Pm ilettim
22-07-2023, 23:50:19
#5
Kalender_
Figür tarzı ürünse reçine baskı çıkarabiliriz.
31-07-2023, 12:43:52
#6
Yek1801
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
uygun bir satıcı bulamadıysanız yardımcı olabilirim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler