• 22-07-2023, 19:07:07
    #1
    Herkese selamlar,

    3d yazicisi olan varsa yorum ya da mesaj atabilirmi bi ürün resmi atacağim 2 adet alacağım fiyatına göre yaptirmak istiyorum, internette doğru duzgun bulamadiğimdan bu yönü tercih ettim tam da baskiya uygun bisey
  • 22-07-2023, 20:19:37
    #2
    At hocam bakalım, çizilmişse ucuzdan yaparız ama çizimi yoksa fiyat artar.
  • 22-07-2023, 21:48:03
    #3
    bir bakayım üstad.... stl dosyası var mı , 3D çizimi var mı ? Yoksa foroğraftan çizim mi yapılacak ?
  • 22-07-2023, 23:49:12
    #4
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    At hocam bakalım, çizilmişse ucuzdan yaparız ama çizimi yoksa fiyat artar.
    FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir bakayım üstad.... stl dosyası var mı , 3D çizimi var mı ? Yoksa foroğraftan çizim mi yapılacak ?
    Pm ilettim
  • 22-07-2023, 23:50:19
    #5
    Figür tarzı ürünse reçine baskı çıkarabiliriz.
  • 31-07-2023, 12:43:52
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uygun bir satıcı bulamadıysanız yardımcı olabilirim