Herkese selamlar,

3d yazicisi olan varsa yorum ya da mesaj atabilirmi bi ürün resmi atacağim 2 adet alacağım fiyatına göre yaptirmak istiyorum, internette doğru duzgun bulamadiğimdan bu yönü tercih ettim tam da baskiya uygun bisey