• 22-07-2023, 18:34:53
    #1
    Merhabalar,


    Konuyu dogru yeremi actim bilmiyorum oncellikle kusura bakmayin.
    1. sorun apple macbook air dubaiden aldim turkce karakterlere ulasamiyorum. Klavyede hem abc var hem arapca harfler

    yazim tarzindan bellidir.


    2. en iyi sarj nasil edilir? Full sarjdayken mi kullanmak daha mantikli yoksa farkli bir onerileriniz var mi gram apple bilgisayar kullanmadim.

    desteginiz icin cok tesekkur ederim.
  • 22-07-2023, 18:45:03
    #2
    1 - Hangi surum macbook kullaniyorsunuz bilmiyorum ama benimki big sur ve ayarlar>klavye bolumunde su isaretlemis oldugum yerde ' + ' ya tiklayip turkceyi ekleyebilirsiniz



    2 - ben su anki macbook u mu 2020 de ikinci el aldim, bataryasini yeniledim alir almaz,
    Cogunlukla sarjdan cikarmadan kullaniyorum ve batarya omru hala benzer diyebilirim, pek dikkat ettigim bir puf noktasi olmadi
  • 22-07-2023, 18:46:18
    #3
    Bu tarz bi klavye koruyucu alarak sorunu çözebilirsin: https://www.hepsiburada.com/kizilkay...m-HB0000142MV8
    Klavye tuş dizilimlerine iyi bakıp almanı öneririm. Sonra oturmayabilir.

    Arada sıfırla bataryayı, komple bitir yani şarjı. Sürekli sarjdayken kullanma. M1 veya M2 işlemcisi ise zaten sarj süreleri uzun oluyor. Gün içinde full sarj ile kullanmaya başlarsan, seni tüm gün götürür. Haftada da birde sıfırlama yaparsan yeterli olu.r
    • EmirhanKaruc
    • Regular_soul
    EmirhanKaruc ve Regular_soul bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 22-07-2023, 18:48:55
    #4
    Sabit kullanıyorsan Macbook’da sürekli şarjda kullanöak batarya ömrünü uzun tutuyor. Gücü direkt bataryadan değil prizden alıyor şarj %95 üzerindeyken.
  • 22-07-2023, 18:59:00
    #5
    Regular_soul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 - Hangi surum macbook kullaniyorsunuz bilmiyorum ama benimki big sur ve ayarlar>klavye bolumunde su isaretlemis oldugum yerde ' + ' ya tiklayip turkceyi ekleyebilirsiniz



    2 - ben su anki macbook u mu 2020 de ikinci el aldim, bataryasini yeniledim alir almaz,
    Cogunlukla sarjdan cikarmadan kullaniyorum ve batarya omru hala benzer diyebilirim, pek dikkat ettigim bir puf noktasi olmadi
    Selamlar hocam. Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Eklediğim gibi düzeldi daha sağlıklı yazıyorum süper oldu.
    Çok teşekkür ederim. Uğraştırdım sizi kusura bakmayın.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz bi klavye koruyucu alarak sorunu çözebilirsin: https://www.hepsiburada.com/kizilkay...m-HB0000142MV8
    Klavye tuş dizilimlerine iyi bakıp almanı öneririm. Sonra oturmayabilir.

    Arada sıfırla bataryayı, komple bitir yani şarjı. Sürekli sarjdayken kullanma. M1 veya M2 işlemcisi ise zaten sarj süreleri uzun oluyor. Gün içinde full sarj ile kullanmaya başlarsan, seni tüm gün götürür. Haftada da birde sıfırlama yaparsan yeterli olu.r
    Selam hocam.

    Hocam merhaba,

    Koruyucuları googleden inceledim. Gayet güzel görünüyorlar hemen birazdan sipariş vereceğim.

    2. olarak kimisi bataryada kullan kimi full sarjlı kullan diyor o kavramı çözemedim. Ben gün içerisinde HP kullanıyorum ofiste
    Macbook akşamları kullanacağım ortalama günlük 4 saat gibi tam karar veremeidm.

    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabit kullanıyorsan Macbook’da sürekli şarjda kullanöak batarya ömrünü uzun tutuyor. Gücü direkt bataryadan değil prizden alıyor şarj %95 üzerindeyken.
    Günlük 4-5 saat kullanımda ne öneriyorsunuz hocam?
  • 22-07-2023, 19:12:34
    #6
    Güneş altında tutmayın, ısınabileceği yerlerde ve çok ısındıysa şarjda kullanmayın yeterli. Tek dikkat etmeniz gereken şey sıcaklık. Şarjda kullandığınızda bataryalara bir şey olmuyor artık, sıcaklık bitiriyor sadece.
    • Regular_soul
    Regular_soul bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-07-2023, 19:22:19
    #7
    Developer
    Air m1 kullanıyorum. Şu anda devir 346 maksimum kapasite %82 olarak gözüküyor. Siz söyleyince bakayım dedim, dikkat etmiyorum. Bence cihazı bir şeyler üretmek için aldıysanız dikkat etmeniz gereken bir konu değildir.
  • 22-07-2023, 20:24:39
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güneş altında tutmayın, ısınabileceği yerlerde ve çok ısındıysa şarjda kullanmayın yeterli. Tek dikkat etmeniz gereken şey sıcaklık. Şarjda kullandığınızda bataryalara bir şey olmuyor artık, sıcaklık bitiriyor sadece.
    Sürekli sarjda mı kalsın yani tam onu anlamıyorum kimileri diyor %100 yap daha sonrasında çıkar sarjdan kullan kimisi de sürekli sarjda kalsın onu tam olarak anlamlandıramadım.

    İnternette de aynı şekil her şey farklı.


    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Air m1 kullanıyorum. Şu anda devir 346 maksimum kapasite %82 olarak gözüküyor. Siz söyleyince bakayım dedim, dikkat etmiyorum. Bence cihazı bir şeyler üretmek için aldıysanız dikkat etmeniz gereken bir konu değildir.
    Merhaba,

    Açıkcası üretmek için değil garip gelebilir ama keyfi aldım. Aslında internet işleriyle alakam yok. Otomotiv sektöründeyim.

    r10'u takip ediyorum film izliyorum bu kadar. Ek olarak sürekli mail geliyor onlara cevap veriyorum farklı hiç bir durumum yok.