https://www.facebook.com/marketplace...ibextid=dXMIcH
Yakın zamanda laptopum bozuldu.
2-3 seneye universiteye gidicem o zamana kadar idarelik bilgisayar aramaktayım.
Sizce bu bilgisayar nasıl monitörü biraz kalitesiz geldi bana ama kasada iyi oyunlar oynattigink söyledi kasa sahibi aynı zamanda ayni ilcedeyiz elden teslim alicam.
Benim aklıma yattı ama fikirlerinizi almak istedim.
Bu bilgisayar alınır mı?
10
●264
- 22-07-2023, 15:39:35Üyeliği durduruldu
- 22-07-2023, 15:42:57fiyatına göre değer mi bilemedim. Monitör de alacaksınzı mecbur onda oyun oynatmaz. ama ortalama bir bilgisayar iş görür
- 22-07-2023, 15:44:57Üyeliği durduruldu5 bine düşürdüm fiyatını. Aslında öyle sürekli oyun oynayan biride değilim ama ben keyif yapmayı seven biriyim o yüzden monitör bana gelmez gibi satarım onu muhtemelen.omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2023, 15:46:44o zaman sizi rahat götürür bakımlarını yaparsanız. ekran kartı kötü durumda değil.hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2023, 15:55:57Üyeliği durduruldusmio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAçıkçası benim bozulan laptop Intel HD graphics 4000 idi çağın en gerisi olabilir hatta eski çağda bile kalmış olabilir. Benim için büyük bir farkOnur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sizin dusunceniz nedir bu bilgisayar için.
Yani bu bütçeye daha iyisi mi olur pazarlık mi yapayım ne yapayım. Neden döküntü dediniz ki