• 22-07-2023, 15:39:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.facebook.com/marketplace...ibextid=dXMIcH
    Yakın zamanda laptopum bozuldu.
    2-3 seneye universiteye gidicem o zamana kadar idarelik bilgisayar aramaktayım.
    Sizce bu bilgisayar nasıl monitörü biraz kalitesiz geldi bana ama kasada iyi oyunlar oynattigink söyledi kasa sahibi aynı zamanda ayni ilcedeyiz elden teslim alicam.
    Benim aklıma yattı ama fikirlerinizi almak istedim.
  • 22-07-2023, 15:42:57
    #2
    fiyatına göre değer mi bilemedim. Monitör de alacaksınzı mecbur onda oyun oynatmaz. ama ortalama bir bilgisayar iş görür
  • 22-07-2023, 15:44:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatına göre değer mi bilemedim. Monitör de alacaksınzı mecbur onda oyun oynatmaz. ama ortalama bir bilgisayar iş görür
    5 bine düşürdüm fiyatını. Aslında öyle sürekli oyun oynayan biride değilim ama ben keyif yapmayı seven biriyim o yüzden monitör bana gelmez gibi satarım onu muhtemelen.
  • 22-07-2023, 15:46:44
    #4
    hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 bine düşürdüm fiyatını. Aslında öyle sürekli oyun oynayan biride değilim ama ben keyif yapmayı seven biriyim o yüzden monitör bana gelmez gibi satarım onu muhtemelen.
    o zaman sizi rahat götürür bakımlarını yaparsanız. ekran kartı kötü durumda değil.
  • 22-07-2023, 15:47:12
    #5
    Bence o makineye 5 bin çok
  • 22-07-2023, 15:47:30
    #6
    Alınmaz, döküntü.
    • Onur89TR
    Onur89TR bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 22-07-2023, 15:50:21
    #7
    Hocam FIFA 17'yi çalıştırmak için aldığım kasamdaki ekran kartı GTX 980 idi. Kaç yıl geçmiş düşün. Bahsettiğiniz PC'nin ekran kartı benimkinden de geride.
  • 22-07-2023, 15:55:10
    #8
    Başka bir forumda 1050ti li i5 10400h lı, güzel cooler master 600w 80+ kasa+cpu lu kasa 9000e görmüştüm (2senelik filandı). Bu bilgisayara oranla aşırı aşırı iyi düzeyde mesela zorlayıp o tarz bir şeylre alabilirseniz süper olur
  • 22-07-2023, 15:55:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    smio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence o makineye 5 bin çok
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınmaz, döküntü.
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam FIFA 17'yi çalıştırmak için aldığım kasamdaki ekran kartı GTX 980 idi. Kaç yıl geçmiş düşün. Bahsettiğiniz PC'nin ekran kartı benimkinden de geride.
    Açıkçası benim bozulan laptop Intel HD graphics 4000 idi çağın en gerisi olabilir hatta eski çağda bile kalmış olabilir. Benim için büyük bir fark
    Peki sizin dusunceniz nedir bu bilgisayar için.
    Yani bu bütçeye daha iyisi mi olur pazarlık mi yapayım ne yapayım. Neden döküntü dediniz ki