hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 bine düşürdüm fiyatını. Aslında öyle sürekli oyun oynayan biride değilim ama ben keyif yapmayı seven biriyim o yüzden monitör bana gelmez gibi satarım onu muhtemelen.
o zaman sizi rahat götürür bakımlarını yaparsanız. ekran kartı kötü durumda değil.