https://www.facebook.com/marketplace...ibextid=dXMIcH
Yakın zamanda laptopum bozuldu.
2-3 seneye universiteye gidicem o zamana kadar idarelik bilgisayar aramaktayım.
Sizce bu bilgisayar nasıl monitörü biraz kalitesiz geldi bana ama kasada iyi oyunlar oynattigink söyledi kasa sahibi aynı zamanda ayni ilcedeyiz elden teslim alicam.
Benim aklıma yattı ama fikirlerinizi almak istedim.