
İlk gün reklam açtığımda yüksek bi tbm verdim raporlara göre her gören sepete eklemiş gibi
ikinci gün reklamın tbmsini minimuma düşürdüm sepete eklenme oranı yerlerde gezdi ama satış geldi
üçüncü gün sepete eklenme yine 30 kat azaldığı halde en çok satış üçüncü gün geldi
sattığım ürünün en alt kategorisindeyim alt kategoride ilk sırada çıkıcak kadar tbm verdim nokta atışı reklam veriyim dedim ama şuan günlerdir satış yok acaba tbm yi düşürmekle yanlış mı yaptım
tbm yi yükseltirsem benzer kategorilerde bile üstlerde çıkıyorum ama alaksız tıklama olmasın diye minimuma indirdim sizce arttırayım mı yani bana çok garip geliyor 60 kişiden 56 sı sepete ekliyor nokta atışı reklam verince bu oran düşüyor ama satış artıyor
tahminime göre ilk gün sepete ekleyenler dönüş yaptı
,hedef kitle doğru nokta atışı bir reklam zaten o yüzden pazaryerlerinde bölge de olmaz zaten zamanında sizin gibi danışmanlarla çok çalıştık hiç bi fayda göremedik ne yazıkki pixel dışında bir bilginiz olsa bu soruyu sormazsınız sorduğum soruya cevap vermeniz imkansız pixelden çok daha detaylı bir konu.