İlk gün reklam açtığımda yüksek bi tbm verdim raporlara göre her gören sepete eklemiş gibi

ikinci gün reklamın tbmsini minimuma düşürdüm sepete eklenme oranı yerlerde gezdi ama satış geldi

üçüncü gün sepete eklenme yine 30 kat azaldığı halde en çok satış üçüncü gün geldi

sattığım ürünün en alt kategorisindeyim alt kategoride ilk sırada çıkıcak kadar tbm verdim nokta atışı reklam veriyim dedim ama şuan günlerdir satış yok acaba tbm yi düşürmekle yanlış mı yaptım

tbm yi yükseltirsem benzer kategorilerde bile üstlerde çıkıyorum ama alaksız tıklama olmasın diye minimuma indirdim sizce arttırayım mı yani bana çok garip geliyor 60 kişiden 56 sı sepete ekliyor nokta atışı reklam verince bu oran düşüyor ama satış artıyor

tahminime göre ilk gün sepete ekleyenler dönüş yaptı