• 22-07-2023, 00:45:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar ufak ufak yatırım yapmayı düşünüyorum. Sizce midas nasıl? Kullananlar memnun mu? Komisyon oranlari vs ? Tavsiye eder misiniz?
  • 22-07-2023, 00:45:57
    #2
    Takip
  • 22-07-2023, 00:48:01
    #3
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ufak ufak yatırım yapmayı düşünüyorum. Sizce midas nasıl? Kullananlar memnun mu? Komisyon oranlari vs ? Tavsiye eder misiniz?
    Ben kullanıyorum. Hisse al sat yaptıkça sürekli hesabınıza çekim yapmıyorsanız bankalara göre çok daha mantıklı. Örneğin 100bin TL ile bankalardan al sat yaptığınızda ortalama 400 TL komisyon ödersiniz. Midasta 40 TL ödersiniz.
    Banka borsa uygulamalarına göre mobil uygulaması daha gelişmiştir. iOS 17 Beta kullanıcılarına tavsiye etmem, Betada uygulama stabil değil.

    + ABD Borsalarında işlem yaparsınız sanırım 1 dolardı onun da işlem ücreti
  • 22-07-2023, 00:48:41
    #4
    SPK'nın onaylı kuruluşlarından bir tanesi. Güvenilirdir. Paravan site değil en azından.
  • 22-07-2023, 01:19:14
    #5
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SPK'nın onaylı kuruluşlarından bir tanesi. Güvenilirdir. Paravan site değil en azından.
    Bunu görmem çok iyi oldu. Sağ olun hocam.