akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar ufak ufak yatırım yapmayı düşünüyorum. Sizce midas nasıl? Kullananlar memnun mu? Komisyon oranlari vs ? Tavsiye eder misiniz?
Ben kullanıyorum. Hisse al sat yaptıkça sürekli hesabınıza çekim yapmıyorsanız bankalara göre çok daha mantıklı. Örneğin 100bin TL ile bankalardan al sat yaptığınızda ortalama 400 TL komisyon ödersiniz. Midasta 40 TL ödersiniz.
Banka borsa uygulamalarına göre mobil uygulaması daha gelişmiştir. iOS 17 Beta kullanıcılarına tavsiye etmem, Betada uygulama stabil değil.

+ ABD Borsalarında işlem yaparsınız sanırım 1 dolardı onun da işlem ücreti