Merhaba,
Mevcutta Wisecp kullanıyordum fakat stabil çalışan bir eklentisini bulamadım. Sorunsuz kurulum sağlayacak hangi eklentiyi önerirsiniz? Eğer sorunsuz çalışacağına emin olursam WHCMS'e de geçebilirim.
Önerileriniz için teşekkürler
Sunucu Otomasyonu Önerisi
6
●216
- 20-07-2023, 22:46:38Diyovm tercih edebilirsiniz.mfacomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2023, 23:02:04dilerseniz yardımcı olabilirim kurulum konusunda pmmfacomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2023, 23:04:17diyosoftware.com burdan kendileri ile iletişime geçebilirisin. Diyovm yapımcısı berk hocamızı tek geçerim.mfacomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2023, 10:48:40Yaşadığınız sorun nedir? Yardımcı olabiliriz.mfacomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle