Merhaba,
Mevcutta Wisecp kullanıyordum fakat stabil çalışan bir eklentisini bulamadım. Sorunsuz kurulum sağlayacak hangi eklentiyi önerirsiniz? Eğer sorunsuz çalışacağına emin olursam WHCMS'e de geçebilirim.
Önerileriniz için teşekkürler
Diyovm tercih edebilirsiniz.