• 20-07-2023, 13:17:26
    #1
    Arkadaşlar evde arçelik çamaşır makinesi var ve ses yapıyordu. Servis çağırdık kazan gitmiş ve değişim için 4260 tl diyorlar, oda başka parça değişimi olmazsa. Bende o parayı vermektense yeni alayım diyorum ancak kesinlikle arçelik düşünmüyorum, 5 yılda pert oldu.
    Düşündüğüm bosch veya siemens. 8 kg lık bişey arıyorum.
    Siz kullanıyor musunuz, memnun musunuz veya önerebileceğiniz bir model var mı?
  • 20-07-2023, 13:22:55
    #2
    Kesinlikle bosch öneririm hocam 13 yıl oldu taş gibi hala tüm beyaz eşyalarımız bosch ve gerçekten kaliteli uzun ömürlü
  • 20-07-2023, 13:23:12
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    8. senesi.

    mağazalarda ara diyip eskişehiri tıkla alttakini seçmeden arama tuşuna basınca stokları görebilirsin.

    https://www.arcelik.com.tr/camasir-m...masir-makinesi

  • 20-07-2023, 13:23:24
    #4
    Bosch var bende (inox modellerden) evliliğin 10. yılı bu sene 1 kez servis çağırmadık kesinlikle öneririm.

    Annemde siemens var boya atmaya başladı ve pas tuttu bazı yerleri
  • 20-07-2023, 13:24:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Miele..
  • 20-07-2023, 13:46:34
    #6
    jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8. senesi.

    mağazalarda ara diyip eskişehiri tıkla alttakini seçmeden arama tuşuna basınca stokları görebilirsin.

    https://www.arcelik.com.tr/camasir-m...masir-makinesi

    Arçelik ve Beko ürünleri aynı fabrikadan çıkıyor ürün kodlarina kadar aynı bu nedenle Altus diyebilirim ürün seri numaraları aynı koç grubunda sadece üzerindeki yazı değişiyor. Türkiye'de Arçelik , yurtdışında Beko , alt kesim diye nitelendirdikleri Altus ama hepsinde herşey aynı ürün kodları , seri numaraları + teknoloji
  • 20-07-2023, 14:06:23
    #7
    jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8. senesi.

    mağazalarda ara diyip eskişehiri tıkla alttakini seçmeden arama tuşuna basınca stokları görebilirsin.

    https://www.arcelik.com.tr/camasir-m...masir-makinesi

    Hocam bende ki modelin aynısı
  • 20-07-2023, 14:07:48
    #8
    behicoguz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle bosch öneririm hocam 13 yıl oldu taş gibi hala tüm beyaz eşyalarımız bosch ve gerçekten kaliteli uzun ömürlü
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bosch var bende (inox modellerden) evliliğin 10. yılı bu sene 1 kez servis çağırmadık kesinlikle öneririm.

    Annemde siemens var boya atmaya başladı ve pas tuttu bazı yerleri
    Galiba bosch a karar verecez gibi hocalarım.
  • 20-07-2023, 14:08:06
    #9
    systemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende ki modelin aynısı
    Hocam taş atmışsınızdır içine siz kesin Bendeki YCM modeli ama tip olarak aynı. Ne farkediyor çok bilemedim. 8.senesini devirdi. Extra garanti dümenleri var yeni aldığınızda kesin yaptırın alacağınız makinaya. Geçmiş olsun çok