Arkadaşlar evde arçelik çamaşır makinesi var ve ses yapıyordu. Servis çağırdık kazan gitmiş ve değişim için 4260 tl diyorlar, oda başka parça değişimi olmazsa. Bende o parayı vermektense yeni alayım diyorum ancak kesinlikle arçelik düşünmüyorum, 5 yılda pert oldu.
Düşündüğüm bosch veya siemens. 8 kg lık bişey arıyorum.
Siz kullanıyor musunuz, memnun musunuz veya önerebileceğiniz bir model var mı?