behicoguz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle bosch öneririm hocam 13 yıl oldu taş gibi hala tüm beyaz eşyalarımız bosch ve gerçekten kaliteli uzun ömürlü
ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bosch var bende (inox modellerden) evliliğin 10. yılı bu sene 1 kez servis çağırmadık kesinlikle öneririm.

Annemde siemens var boya atmaya başladı ve pas tuttu bazı yerleri
Galiba bosch a karar verecez gibi hocalarım.