• 20-07-2023, 00:48:50
    #1
    karsan da çalışan var mı ?
    ne iş yapılıyor ?
    işin kolaylığı ve zorluk derecesi nedir ?
    bilgi verebilecek varsa şimdiden teşekkür ederim
  • 20-07-2023, 01:28:36
    #2
    şu şehir içi dolmuşlar var ya hani karsan j9-j10-jest serileri heh işte onun karoserinden tut tüm montajı burada yapılıyor, yerli üretim megane bile burada çıkıyor, tesisatı delphi yazaki gibi firmalardan hazır gelir montaj yapılır tam açarsan beklentini bildiğim kadarıyla cevaplarım iş kolaylığı nerede çalıştığına bağlı hangi departmanda olduğuna bağlı bunları sorduğuna göre montajda çalışacağını düşünüyorum en çok eleman sirkülasyonu orada olur bandı durduranı yetiştiremeyeni genelde tüm otomotiv sektöründe olduğu gibi çok kolay harcarlar aklında olsun, bantta genelde 2-3 ayda bir tüm yüzler yenilenir eski personel bulmak çok zordur, hasanağada en çok grev, lokavt, isyan nerede çıkıyor diye sor herkes ilk burayı gösterir, beyaz yakası çok iyidir ama formenler ustabaşıları, bant şefleri adamı hayatından bezdirir, üst yönetim tüm mobbingleri bu ara sınıf aracılığıyla yapar, sendika sizimi işverenimi koruyor belirsiz
    • sahinlimedya
    sahinlimedya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-07-2023, 01:28:52
    #3
    emirhansahinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karsan da çalışan var mı ?
    ne iş yapılıyor ?
    işin kolaylığı ve zorluk derecesi nedir ?
    bilgi verebilecek varsa şimdiden teşekkür ederim
    Hangi Karsan hocam
  • 20-07-2023, 01:39:51
    #4
    UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi Karsan hocam
    bursa karsan fabrikası hocam
  • 20-07-2023, 01:41:42
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu şehir içi dolmuşlar var ya hani karsan j9-j10-jest serileri heh işte onun karoserinden tut tüm montajı burada yapılıyor, yerli üretim megane bile burada çıkıyor, tesisatı delphi yazaki gibi firmalardan hazır gelir montaj yapılır tam açarsan beklentini bildiğim kadarıyla cevaplarım iş kolaylığı nerede çalıştığına bağlı hangi departmanda olduğuna bağlı bunları sorduğuna göre montajda çalışacağını düşünüyorum en çok eleman sirkülasyonu orada olur bandı durduranı yetiştiremeyeni genelde tüm otomotiv sektöründe olduğu gibi çok kolay harcarlar aklında olsun, bantta genelde 2-3 ayda bir tüm yüzler yenilenir eski personel bulmak çok zordur, hasanağada en çok grev, lokavt, isyan nerede çıkıyor diye sor herkes ilk burayı gösterir, beyaz yakası çok iyidir ama formenler ustabaşıları, bant şefleri adamı hayatından bezdirir, üst yönetim tüm mobbingleri bu ara sınıf aracılığıyla yapar, sendika sizimi işverenimi koruyor belirsiz
    nerde çalışacagımı tam bilmiyorum hocam tam olarak montajda çalışırsam hangi saatler arasında çalışıyorum tam olarak onları biliyor musunuz ayrıca maaşı nedir iş zorlugu çok mu zor montajda ne yapılıyor detay verirseniz şimdiden teşekkür ederim
  • 20-07-2023, 01:46:29
    #6
    emirhansahinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde çalışacagımı tam bilmiyorum hocam tam olarak montajda çalışırsam hangi saatler arasında çalışıyorum tam olarak onları biliyor musunuz ayrıca maaşı nedir iş zorlugu çok mu zor montajda ne yapılıyor detay verirseniz şimdiden teşekkür ederim
    3lü vardiya sistemi var, minibüs otobüs bölümü daha rahat, ama renault grubuna çalışırsanız işiniz yaş... montajdada kısım kısım sizi nereye konumlandırırlar bilemem, maaşlar 15k civarı ortalama mavi yakada.
    • sahinlimedya
    sahinlimedya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-07-2023, 01:50:20
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3lü vardiya sistemi var, minibüs otobüs bölümü daha rahat, ama renault grubuna çalışırsanız işiniz yaş... montajdada kısım kısım sizi nereye konumlandırırlar bilemem, maaşlar 15k civarı ortalama mavi yakada.
    anladım hocam çok teşekkür ederim