Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu şehir içi dolmuşlar var ya hani karsan j9-j10-jest serileri heh işte onun karoserinden tut tüm montajı burada yapılıyor, yerli üretim megane bile burada çıkıyor, tesisatı delphi yazaki gibi firmalardan hazır gelir montaj yapılır tam açarsan beklentini bildiğim kadarıyla cevaplarım iş kolaylığı nerede çalıştığına bağlı hangi departmanda olduğuna bağlı bunları sorduğuna göre montajda çalışacağını düşünüyorum en çok eleman sirkülasyonu orada olur bandı durduranı yetiştiremeyeni genelde tüm otomotiv sektöründe olduğu gibi çok kolay harcarlar aklında olsun, bantta genelde 2-3 ayda bir tüm yüzler yenilenir eski personel bulmak çok zordur, hasanağada en çok grev, lokavt, isyan nerede çıkıyor diye sor herkes ilk burayı gösterir, beyaz yakası çok iyidir ama formenler ustabaşıları, bant şefleri adamı hayatından bezdirir, üst yönetim tüm mobbingleri bu ara sınıf aracılığıyla yapar, sendika sizimi işverenimi koruyor belirsiz
nerde çalışacagımı tam bilmiyorum hocam tam olarak montajda çalışırsam hangi saatler arasında çalışıyorum tam olarak onları biliyor musunuz ayrıca maaşı nedir iş zorlugu çok mu zor montajda ne yapılıyor detay verirseniz şimdiden teşekkür ederim